Dagens intag

.
.
Idag har gått rätt bra!
-
Jag har tränat och ätit nyttigt och bra förutom nu på kvällen. Det blev spaghetti med köttfärsås till middag, alltså mycket kohlydrater men jag åt lagom. Inte för mycket eller för lite. Sen kom mamma in med ett fat på mitt rum, och på fatet låg en kanelbulle. Så ja.. den slank ner.
-
Jag skrev in dagens matintag och även träning på matdagboken, och jag har totalt fått i mig 1287 kcal (träning inräknat). Så jag har tyvärr fått i mig 87 kcal för mycket, men det gör inget. För jag överdrev lite med dagens kalori intag, vill hellre äta för lite än för mycket.
-
Men imorgon ska bli än ännu bättre dag! Det blir tyvärr ingen träning, men jag kommer sköta mig ändå. Det blir gröt till frukost, lite skolmat till lunch, 2 knäckemackor till mellis och (tyvärr) grillat till middag. Det kommer bli fläskfilé med ungstekt potatis och beanässås, och sen till efterrätt: tårta. Jag vill inte!! Usch. Men ska äta så lite som jag bara kan.
-
Stay strong.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0