Fitta också.

.
.
Faaaaaan också.
-
Morgonvikten idag va 55 kg. 55 jävla kilo!! Det är sinnesjukt mycket! Och kvällsvikten låg på 56 kg. Har ALDRIG sett 56 på vågen. ALDRIG. Det är min högsta vikt någonsin!! Fattar ingenting! Jag som har skött mig de senaste 4-5 dagarna. Blir så ledsen.
-
Men jag tror att jag har lagt på mig det här från allt skit jag har ätit de senaste 2-3 månaderna. Mängder med kalorier. Det måste bara få ta sin tid. Nej fyfan, åh känner mig så äcklig. Bara 4 kg från att väga 60 kilo. Skulle aldrig kunna se mig väga 60 kg. Nej, aldrig. Snarare 50. Åååh jag vill tillbaka ner. Ner till under 50.
-
Saken är den att, det är inte så att jag har failat eller någonting, nej. Utan jag har ätit bra och nyttigt, utan socker. Rört på mig en del. Så vi får väll hoppas att skiten släpper snart och att jag rasar i vikt. Tänker faktiskt göra så nu, att jag ska äta så nyttigt jag bara kan och träna minst 3-4 gånger i veckan. Och jag får INTE väga mig föräns jag känner att jag har gått ner nåt. När jag känner att jag har haft tillräckligt med tid. När jag vågar. För nu gör jag inte det.
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: J

Oj vad jag känner igen mig, det skulle verkligen kunnat vara jag som skrev det för ett år sen. Hade sån panik för att jag kände att jag borde väga min "vanliga" vikt under 50 och tyckte jag var äckligast i världen som vägde 55. Och vet du vad som hände? Jag gick upp till 63 kg!! Förstår du den ångesten? Nu blir jag GLAD när vågen visar 57, trodde aldrig jag skulle kunna känna så. Och nu när jag har insett hur det är att vara tjock på riktigt så förstår jag att 55 inte är så mycket ändå. Jag vet att det är lätt sagt men försök att inte må för dåligt över det, för det ÄR faktiskt inte så mycket. Sen är det klart man kan vilja gå ner ändå, men det är stor skillnad mot att känna sig lite mullig och att faktiskt vara TJOCK, och det är man inte vid 55!

2012-04-20 @ 14:59:41
URL: http://thefinaltry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0