Fredag

.
.
Godmorgon godmorgon.
-
Vakande upp nyss och tog mig en mättande, god med nyttig frukost! Det blev: två stekta ägg (stekta direkt i pannan utan smör) som jag la ovan på en skiva rostad lingongrova + ett glas mjölk! Dagens planer blir tråkiga. Plugg står på schemat, djävligt tråkigt, men vad ska man göra. Orkar verkligen inte. Fy.
-
Igår gick riktigt bra med maten! Rörde mig inte ett skvatt igår, men jag åt åtminstone nyttigt och bra. Det blev inget socker och inget onödigt ätande. Sen när sötsuget kickade in senare på kvällen så rörde jag ihop en talrik med fil och upptinade frysta bär. Gott och nyttigt! Mycket bättre än en bit choklad.
-
Idag ska jag fortsätta på samma goda spår och i helgen ska jag även då göra mitt bästa, för på tisdag tänker jag väga mig! Sist jag vägde mig så visade vågen 55 kg, så jag hoppas på att hamna på 54 kg. Jag är för övrigt super taggad på att gå ner i vikt nu, för det känns som om jag verkligen kommer lyckas den här gången!
-
L ♥
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0