Hemma!

.
.
Hej kära läsare!
-
Ligger i soffan nu och kollar på "älskling du har blivet en tjockis", så himla bra! Haha. Kul att se hur frustrerade de blir på varandra! Men även inspirerande. Jag menar, de siktar ju på att gå ner 15 kg på 7 veckor. Skulle gärna velat göra det..
-
Har i alla fall sprungit och även duschat! Så jääkla skönt. Känns som om man har gjort något nyttigt utav dagen, och man kan liksom känna sig nöjd och ha ett gott samvete. Jag sprang då 3,3 km på runt 22 minuter, och det kändes inte fullt så jobbigt som det brukar.
-
Nu när jag kom hem åt jag 15 cashewnötter (ca. 60 kcal) och tog ett stort glas vatten till det! Och det är allt jag har fått i mig idag. Har kikat lite på den här hemsidan, och där står det lite om lchf kosten, och jag skulle så gärna vilja prova den! Men tyvärr bor jag hemma, och min familj äälskar pasta och potatis.
-
Men jag tänker åtminstone försöka utesluta alla kohlydrater i de måltiderna som jag får bestämma över, alltså frukosten och oftast lunchen. Middagarna kan jag tyvärr inte göra något åt, men så får det va. Tänker i alla fall göra mitt bästa och se om det blir någon skillnad på vikten!
-
Hur går det för er?
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0