Intag/Utag

.
.
Idag har gått super!
-
I alla fall hittills! Jag stack och gymade idag och det blev 3 km på löpbandet vilket var pinsamt nog jättejobigt haha. Jag svettades som en gris och blev helt röd och flåsig efteråt. Trodde att jag skulle svimma när jag klev av. Men det var värt det! För jag brände totalt 310 kcal, yey!
-
Intag: +
1 portion hemlagad köttgryta - 350 kcal
1 liten banan - 65 kcal
middag+kvällsmål - 500 kcal
-
Utag: -
3 km på löpband + uppvärmning - 310 kcal
-
Totalt:
+ 605 kcal
-
Hur går det för er? Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Sv: Hej! Jag är 168 cm lång men jag vet inte min vikt just nu. jag väger mig nämligen varannan vecka. Jag får veta på lördag! Jag håller tummarna att jag kommer ha kunnat prestera riktigt låga siffror. :)

2012-04-15 @ 20:43:30
URL: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0