Lördag..

.
.
Goooodmorgon. ♥
-
Igår hade jag en jättetrevlig kväll, träffade gamla kompisar som jag inte har sett på evigheter! Vi snackade om allt, verkligen allt. Men vi åt även onyttigt.. Men det är okej! För det va fredag, och jag hade tränat. Det blev glass, rätt mycket, men ååh så gott det är!
-
Till frukost idag åt jag gröt, med mjölk och sylt så nu är jag mätt och belåten. Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske ska träna lite, ta en rejäl promenad eller så. Bara för att röra på fläsket lite och kompensera för om det blir nåt ikväll.. vilket det säkert kommer bli. Förmodligen mycket mat och sötsaker.
-
Men imorgon blir det inget sött eller onyttigt alls! För på måndag ska vågen visa ner ner ner. Annars orkar jag inte mer mer mer (ååh vad jag är skojsig). Så jaa.. tänker träna på söndag. Dra till gymmet och springa 3 km, och sen kanske köra lite styrka om jag orkar. Vilket jag säkert inte kommer göra, för jag kommer vara helt slut! Haha.
-
Men jag har faktiskt bestämt mig för att försöka träna upp min kondis. Jag har liksom aldrig haft en bra kondis, så jag tänkte att nej nu får det väll vara dags att träna upp den då. Så jag tänker försöka springa 3 km (20 min), 3 till 4 gånger i veckan. Och det här ska gå!
-
Kram, L.
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0