Onsdag,

.
.
Godmorgon,
-
igår orkade jag inte skriva eftersom jag hade en sån himla dålig dag. Det gick skit. Jag åt så galet mycket. Jag åt massor med mat och massor med tårta. Usch usch usch. Ställde mig på vågen imorse och jag vägde 56,5 kg!!! Nu ligger jag fan närmare 60 strecket än 50 strecket!! Jag orkar inte se ut såhär längre!!
-
Idag tänker jag inte äta någonting förutom middagen, den kommer jag inte undan. Känner att jag måste rensa kroppen efter allt skit från gårdagen. På torsdag vill jag vakna upp med en plattare mage och känna mig fräsch. Är verkligen inte sugen på att äta nu när jag är typ mätt från all mat från igår. Fy.
-
Jag tänker springa idag innan skolan. Börjar jättesent vilket är sjukt skönt. Jag ska ut och spring i minst 20 minuter den här gången. Spåret jag har valt är ungefär 3,3 km långt, så det kommer nog ta runt 25 min.
-
Nä, nu ska jag ut och springa! Stay strong,
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0