Onsdag

.
.
Hej ni, ♥
-
idag har varit en bra dag! Jag har ätit rätt bra och nyttigt faktist, inget socker förutom lite sylt och inte för mycket mat. Har rört på mig väldigt mycket och även sprungit 3 km idag! Så jag är jättenöjd. Det enda som kan förstöra denna dag, är om jag trycker i mig något nu på kvällen. Men det ska inte få hända!
-
Tänkte ha en mini-vägning imorgon på morgonen. Bara för att se om nåt har hänt (jag vet, dåligt! borde egentligen vänta men jag är alldeles för ivrig och nyfiken!). Skriver upp vad vågen visar imorgon. Tänker väga mig sen på måndag morgon igen, för att se om jag går ner något under helgen. Och sen efter måndag tänker jag låta det gå en hel vecka innan jag väger mig igen! Ska inte fuska!
-
Så ja, ska bara fortsätta nu, på samma spår. En riktigt bra grej jag har tänkt på, är att jag inte har hetsat en enda gång sedan jag började äta lite nyttigare! Har aldrig liksom fått ett sug att trycka i mig choklad, glass, godis, chips osv. Har jag blivit lite sugen så har jag kunnat nöja mig med en mindre mängd. Har aldrig känt något behov av att spy upp allt efteråt.
-
Hur går det för er?
-
Kram, L. 
-
-

-

-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: antonia

hej! jag förstår känslan av att inte våga väga sig. Skönt att höra att du är i balans och på rätt väg! Väldigt inspirerande att läsa din blogg. Har själv haft ett flertal bloggar som jag påbörjat men sedan lagt ner, dels pga. att jag faktiskt har fått balans i livet och nått min optimla vikt (46kg), och dels pga. total misär där inläggen framförallt handlade om ångest. Jag har precis börjat skriva igen i hopp om att få tillbaka min balans. Misstänker att jag har gått upp ca 10 kg sen i höstas och har som plan att väga mig på måndag! vågar inte just nu. / "Antonia"

2012-04-18 @ 21:18:10
URL: http://antoniasadel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0