Söndag!

.
Sitter och pluggar nu,
-
jättetråkigt, usch. Har ett stort prov på tisdag och jag kan verkligen ingenting så denna dag, som alla andra utav mina söndagar går till att plugga! Wiie! Nej haha, men fullt så tråkig dag blir det inte. Jag ska sticka iväg och träna senare idag, tänkte köra lite kondition.
-
Har inte käkat någonting än, funderar på att vänta tills det blir lunch istället. Är ändå inte särskillt hungrig ännu. Juste! Igår, år jag onyttigt igen. Skötte maten och så, men det blev rätt mycket godis mot kvällen. Så ja, får köra extra hårt idag för på tisdag ska jag väga mig! Ser fram emot det.
-
Nej nu ska jag fortsätta!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0