Sugar & Stuff

.
.
Ikväll har jag syndat..
-
Men ändå inte. För jag sa ju att 1 dag med onyttigheter i veckan är okej, så länge jag sköter resterande 6 dagar i veckan. Men det känns ändå onödigt för jag hade kunnat klara mig utan, och istället vaknat med en plattare mage imorgon. Åt lite godis, lite chips och en liten bit tårta... så runt 500 kcal. Onödigt!
-
Men men, imorgon är det en ny dag! Och jag tänkte göra den till en riktigt bra dag. Jag ska nog dra iväg till gymmet imorgon och bränna lite fett celler hade jag tänkt. Nyttig mat blir det också, inget onyttigt. Måste försöka komma ner till 54 kg innan tisdag! Det klarar jag, om jag kämpar!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Embla

Sv; Jaa det är ju det man får försöka men gud, vad dom är jobbiga! Det är ju typ ingen som inte kommenterar vad man äter :p Vad brukar du äta till lunch? Kram!

2012-04-14 @ 10:34:14
URL: http://thinonlymatters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0