L.

.
.
Nu kör jag på nytt och nu kör jag på riktigt. Jag har bloggat om min "viktnedgång", eller försök till det, i över ett år på flera olika bloggar. Varje blogg höll inte i mer än ett par månader innan jag gav upp. Men det här gången tänker jag inte ge upp. Den här gången tänker jag faktiskt lyckas, och få ett långvarigt resultat!
-
Jag vet att jag inte kommer hinna gå ner tillräckligt mycket i vikt nu till sommaren, inte så mycket som jag vill i alla fall. Men bättra situationen (med andra ord min kropp) kan jag åtminstone göra. Jag har släppt kontrollen helt nu dom senaste 2 månaderna och jag ångrar det så himla mycket. Det har lett till en viktuppgång på runt 3-4 kilon.
-
Jag väger för tillfället runt 55 kg vilket är det högsta som jag har vägt på länge. Jag känner att jag måste börja bättra mina vanor och gå ner i vikt dels för att jag inte trivs med min kropp och dels för att det inte är nyttigt. Det är onyttigt att trycka i sig socker alla dagar i veckan och inte motionera alls.
-
Vad hände med "lördagsgodiset" egentligen? Med att man bara åt lite sött på lördagarna? Det sista jag vill är att dessa dåliga vanor kommer hålla livet ut, och att jag kommer förbli lite små mullig. Det vill jag verkligen inte. Därför kör jag nu. Till 100 %, så gott jag orkar. För att jag och min kropp förtjänar det bästa!
-
- L
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0