Spydde.

.
.
Ligger i soffan just nu,
-
och kollar på film. Idag har inte varit en så bra dag för mig. Jag har inte ätit socker eller onyttigt hela dagen tills... det var dags för middagen. Det blev köttbullar med potatis mos. Jag åt egentligen inte tillräckligt mycket för att kalla det hets, utan jag åt en normal portion. Men jag blev för mätt. För jag hade ätit lite fil med musli innan.
-
Jag blev liksom så pass mätt, att det kändes obehagligt att slappna av magen.
-
Jag valde först att inte göra någonting åt saken.. men sen skulle jag ta en dusch, och när jag väl stog där så tänkte jag inte så mycket. Utan bara gjorde. Vred på duschkranen, böjde mig ner, satte fingrarna i halsen och började hulka fram och spy upp middagen. Jag fortsatte tills det inte kom nå mer.
-
Innan jag spydde kände jag att jag ångrade mig som fan, men efteråt kände jag mig lättad. Jag kände liksom att jag hade återfått kontroll på läget. Det kändes så onödigt att förstöra morgondagens siffror. Förstöra allt, nu när sommaren är snart här. Så ja... därför blev det som det blev.
-
Kram, L.
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0