Matdagboken

.
.
Ett tips till er som inte vet..
-
Så finns det en jättebra hemsida som heter: matdagboken.se. Där har man en matdagbok där man kan lägga in allt man ätit under dagen och räkna ut hur många kalorier det innehåller. Man kan även räkna ut hur mycket man bränner under träning, hur många kalorier man ska äta för att gå ner i vikt osv. Det finns även ett forum med bra recept tips och andra saker.
-
Jag har haft ett konto där i över ett år, men jag tänkte att jag borde börja med det igen. För när jag började med det så lyckades jag gå ner 4 kg rätt snabbt. Den är väldigt användbar! T.ex:
-
Jag satt och planerade på vad jag ska äta imorgon, och räknade ut att min morgongröt som jag alltid äter innehåller 305 kalorier. Det är 105 kalorier mer än vad jag trodde och brukar räkna med! Blev jätteförvånad. Alltså har jag hela tiden ätit 735 kalorier i veckan mer, än vad jag trott. Det är rätt mycket..
-
Förlåt om det här lät som ett reklaminlägg.. det är det inte! Haha,
-
Kram! L.
-
-

-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Den här veckan ska bli en bra en, eller hur?! :D

Kram!

2012-04-22 @ 22:32:07
URL: http://blifintsmal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0