Blöö

.
.
Så!
-
Nu har jag varit och sprungit! Det blev en kortare sträcka än planerat men jag är glad att jag tog mig i kragen och stack ut ändå. Jag hade en sån himla lust att bara ligga kvar i soffan med laptopen i knäet, men sen tänkte jag att man inte ska över analysera så mycket över om man borde springa eller inte. Det är bara att göra! Så jag gjorde.
-
Det blev runt 2 ½ km och jag sprang det på 18 minuter, vilket är en ruskigt dåligt tid.. men ja, jag rörde åtminstone på mig. Det var riktigt jobbigt att mentalt förberada sig för att dra ut, men när man väl sprang på spåret med musik i lurarna och frisk luft i lungorna så va det riktigt härligt! Planerar på att springa igen på onsdag och sen även på lördag eller söndag. Då tänker jag springa minst 3 km.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0