Peppad,

.
.
Nu är jag peppad! ♥
-
Körde nyss det här cirkelpasset, och jag fick verkligen igång pulsen. Det tog bara 20 minuter att göra och var rätt roligt för att bara vara styrketräning. Men det va också bra, för man fick igång lite flås. Så, jag kommer nog köra det passet 3 gånger i veckan.
-
Enligt matdagboken så brände jag 154 kalorier, vilket är riktigt bra med tanke på att det bara tog 20 minuter. Man behövde inte heller ha någon utrustning, utan jag kunde bara köra i vardagsrummet. Så det är bra! Känner mig riktigt trött i kroppen nu.
-
Har föresten bara ätit mat enligt lchf idag och jag har faktiskt kännt mig mätt. Vilket är riktigt skönt! Hade gärna följt det, men kan som sagt inte. Inte helt i alla fall. Jag har hur som helst ätit 535 kcal idag, och tränat bort 366 kcal. Så jag ligger med + på 169 kcal och kan alltså äta 1031 kcal till för att hamna på 1200 kcal.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Oh tack så hemskt mycket, blir så glad och rörd av dina kommentarer! Det gör mig bara ännu mer motiverad! :)



Jag har haft många perioder, speciellt i år då jag har varit sjuk mycket. Men annars försöker jag träna nån slags träning minst 4 dagar i veckan. Jag har inte råd med gym så jag går powerwalk, ibland med stavar och styrketräning hemma. Jag har också en träningscykel men den har fått stå då jag varit sjuk.

Sen vad gäller maten så äter jag så lite som möjligt, lite i ABC-stil :) Kramar!

2012-04-26 @ 18:25:53
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: dream

sv tackar du! :D

2012-04-26 @ 20:59:18
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0