Fail..

.
.
Fan. ♥
-
Idag har inte gått så bra.. alls! Har ätit våfflor m nutella - runt 825 kcal (Vidrigt!! Tack jag vet), massor med potatis + en dammsugare. Så jag skulle tippa på att dagsintaget slutar på 1800 kcal. Alldeles för mycket. Fy. Känner mig jätteäcklig, men tyvärr ingenting jag kan göra åt nu.
-
Det enda positiva med dagen är att jag åt en bra och nyttig frukost (2 kokta ägg), och att jag har tränat. Körde cirkelpasset och blev riktigt slut. Tänker försöka köra den varje dag. Med tanke på vad och hur mycket jag äter så är det lika bra.
-
Ska även försöka börja promenera mer. Nästa gång (och alla andra gånger framöver) jag tar bussen hem från skolan, tänker jag gå av bussen några stationer tidigare. Då får jag en 20-30 minuters promenad beroende på hur tidigt jag går av.
-
Kan hur som helst inte göra någonting åt idag, men jag tänker ta nya hårda tag imorgon! Imorgon blir det 2 ägg till frukost, lite lite mat till lunch (mycket sallad och protein), och sen mellis när jag kommer hem. Sen blir det träning i 2 timmar och sen blir det middag. Enda onyttiga jag kommer få i mig imorn är vodka! Untz untz.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kan du inte förklara vad cirkelpasset är? :)

2012-04-27 @ 08:03:28
URL: http://blifintsmal.blogspot.com
Postat av: Alice

Jag ska också försöka ta mig ut och promenera lite mer. Man tänker inte på att det faktiskt förbränner en hel del

2012-04-27 @ 09:37:45
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Embla

Tack så mycket! Men jag vågar helt enkelt inte testa lchf än.. någon gång ska jag men bara inte just nu. Och tack igen!



Jag är 170 cm och väger ~66kg, du? Kram!

2012-04-27 @ 10:00:07
URL: http://thinonlymatters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0