52.5 kg!

.
.
Godmorgon fina ni!
-
Imorse gjorde jag någonting som jag absolut inte borde ha gjort. Jag vägde mig. Kanske inte känns som en big deal för de flesta men jag försöker hålla mig till att bara väga mig en gång i veckan. Då ser jag större skillnader från vecka till vecka istället för från dag till dag vilket peppar mig mer. Hellre -1kg på vågen än -1hg (Fast det plussas ju ändå ihop sen men ni fattar!). Dessutom vill jag inte väga mig för ofta, och bli ledsen över att jag har råkat gå upp +2hg nån dag.
-
Men hur som helst, jag gjorde det och blev glatt överaskad av att få se 52.5 kg på vågen! Det var jääättelänge sedan som jag vägde såhär lite.. inte för att jag är smal nu, men ändå. Jag har alltså gått ner ytterligare 0.6 kg sen i tisdags! Så det är ju toppen! Jag är så sjukt glad nu för jag är bara 2.6 kg från att få se 4:an på vågen!! Lääängtar!
-
Sen när jag har nåt 50 strecket, så har jag bara 2 kg kvar att gå ner för att nå min målvikt på 48 kg! 4.6 kg att gå ner totalt, det grejar jag. Jag har redan gått ner 4.5 kg från min startvikt (57 kg), så jag har ju i princip kommit halvvägs! Det tog runt 2½ vecka, så jag kan tänka mig att jag kommer kunna nå min målvikt om kanske en månad om jag fortsätter så som jag gör nu! Yey! Är jätteglad!
-
Om jag kan så kan även ni! Lycka till! Fortsätt kämpa!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: E

Sv; ingen orsak. :)

2012-05-17 @ 11:28:05
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/
Postat av: s -

Woo, bra jobbat! :) jag har inte kommit så långt än, men har som mål att på två veckor gå ner 4 kg. Behöver bara viljan att stå emot allt som hindrar :/

2012-05-17 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0