Äckel dag,

.
.
Jag åt glass. Vad fan är det med mig. Äckligt äckligt äckligt äckligt. Imorgon tänker jag sköta mig till 120 %. Jag tänker vakna upp pigg och utsövd, äta en portion nyttig gröt till frukost, gå ut på en promenad, plugga, träna, promenera, träffa kompisar, äta frukt, promenera, dricka mycket vatten, tugga tuggummin och äta få kalorier. När jag går och lägger mig imorgon kväll så vill jag känna att jag utnyttjade dagen till 100 %. Både tränings och pluggmässigt. Blir jag uttråkad och har ingenting att göra, så tänker jag promenera. Vill bara gå. Gå länge. Flera timmar. Vill gå tills det värker i benen och allt fett är borta. Kram, L.
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: trettiokg - följ min kamp mot drömvikten

Bara ta nya tag när något sånt händer! :) Kämpa på :)

2012-05-18 @ 11:40:30
URL: http://trettiokg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0