Ångeest..

.
.
Asså åh jag orkar inte..
-
Träffade en killkompis idag. Han frågade hur det går med min vikt nedgång (Har berättat att jag vill gå ner nåt kilo och bli mer "tajt"). Han frågade även om min kropp ser bättre ut nu än vad den gjorde i sommras, sen sa han "För om den inte gör det då är det illa.." (fast på skämt.. typ).
-
Då svarade jag "Vad taskigt!". Så började han skratta. Han sa inte ens "Jag skojar bara", eller något liknande. Han menade alltså att jag såg förjävlig ut i sommras. Aha, synd för mig för min kropp ser minst lika äcklig ut nu som den gjorde då!
-
Så ja. Nu blir det inget äckligt i helgen. Inget chips. Inget godis. Ingen glass. Ingenting sånt. När jag väl äter, så ska det vara nyttig mat. Mycket vatten. Jag får bara inte vara tjock!! ÅÅH. Jag önskar att jag kunde tappa 7 kg NU. Bara sådär. Men det går inte. Det tar tid. Men det går snabbare om jag skiter i att äta onödiga saker.
-
Jag ska på bio ikväll. Hade först tänkt att ta med mig frukt eller nåt, men jag tänker inte ens ta det. Bara läkerol, tuggummi och vatten. Eller nej. Kanske en frukt? Eller ååh jag vet inte.. bio känns så tråkigt utan någonting att mumsa på. Men jag måste samtidigt lära mig att bryta gamla dåliga och framförallt onödiga vanor.
-
Fan. Kanske köper lite mörk choklad eller nåt, det är ju ändå lördag.. FAN orkar inte. Choklad innehåller ju runt 500 kcal/100 g, och det är alldeles för mycket, det vet jag ju. Kanske bara ska ta läkerol? Det är ju typ 30 kcal per ask. Skiter jag i chokladen så kommer vågen visa ännu mera minus, förhoppningsvis. Men det är så GOTT! Fan.. vet inte vad jag ska göra. :(
-
Kram, L.
-
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0