Blö. Tjockis.

.
.
Åh fan.
-
Idag har jag ätit alldeles för mycket. Jag åt chips innan middagen, en halv banan och en näve mandlar. Sedan när det var dags för middag så åt jag en stor portion mat TROTS att jag inte ens var hungrig. Varför?? Så jävla onödigt!! Blir så trött på mig själv, var jag tvungen liksom? Inte mycket jag kan göra åt nu. Det är bara att ta nya tag imorgon.
-
Det blir alltid såhär när jag är hemma. Jag blir uttråkad, och äter istället, utan att jag tänker på det. Från och med ikväll så tänker jag inte vara hemma på någon dag den här helgen. Jag ska se till så att jag ständigt rör på mig och har något att göra. Dels för att bränna kalorier och dels för att undvika onödigt ätande.
-
Imorgon har jag ingenting in planerat. Jag kanske ska på fest, träffa kompisar och ha kul, men det är på kvällen. På dagen har jag ingenting för mig. Jag ska nog se till att försöka plugga 2 timmar på förmiddagen, och sen tänker jag nog sticka iväg och träna i en timme eller så. Kanske dra på stan. Promenera. Nånting.
-
ORKAR INTE VARA TJOCK LÄNGRE.
-
L.
-
-
-
-
-
-
Jag är sjukt sugen på glass. "Lite kan jag ju ta, jag har ju redan förstört dagen." Bara en liten skål, men jag vet att jag bara kommer ångra det. Jag känner mig redan äckligt mätt och tjock, så en skål med glass ovanpå det skulle bara få mig att vilja spy. Det blir tuggumin för resten av kvällen. Måste dra strecket nånstans.
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0