En uppdatering!

.
.
Hej kära läsare!
-
Det blev tyvärr ingen träning idag, jag har verkligen inte rört på mig ett skit. Men! Jag har ätit rätt nyttigt och lite. Det blev ingen frukost, men till lunch blev det 1½ st stekta kyckling filéer och till middag blev det ca 3 dl kokta makaroner med pasta sås. Har även tagit ett glas juice idag (50 kcal).
-
Jag är faktiskt riktigt nöjd, för nu innan jag la mig i sängen så tog jag en titt på min mage i spegeln. Och den har plattat till sig rejält de senaste dagarna! Normalt är den bara platt på morgonen, men nu va den även det på kvällen! Efter middagen (som dessutom var pasta). Jag har även blivit duktig på att äta saktare och sluta äta när jag är mätt! Wiieee!
-
Så nu ska jag fortsätta kämpa! Imorgon blir det lite mat, mycket promenerande, mycket vatten, inget ätande efter klockan 8, inget socker och bara vindruvor till fredagsmyset! I can, and I will do this! Känner mig så galet pepp! Siffrorna ska ner, och mina mått ska minska! Lycka till till alla er föresten!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: fat dreamer

Svar; precis. så respektlöst, man ska ta kontakt med personen det handlar om inte dom runt om!



Ja, på min förra blogg, vet inte om du läste den? Fick ett meddelande på facebook ''Hej ********* (mitt namn) eller ska jag säga *****(det jag kallade mig för i min förra blogg)?''. Bytte blogg direkt och raderade allt nu.

2012-05-10 @ 23:24:23
URL: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0