Fråga,

.
.
En fråga till er..
-
Varför vill ni gå ner i vikt? Och vad är det som motiverar er? Själv är det för att få killar att gilla mig typ. Jag vet, det låter jättefånigt.. men i sommar kommer jag träffa killar som jag har haft en grej för. Alla med grymma kroppar, så jag skulle gärna vilja visa upp en snygg och slank kropp och slippa skämmas för den jag har nu.
-
Tiden är knapp och jag får ångest redan nu när jag tänker på chipsen jag tryckte i mig. Varför äta när jag redan är mullig? Det är bara några få dagar kvar tills det är dags att klä av sig inför alla. Och jag vill inte. Inte när jag ser ut såhär! Nu när jag tänker på det, så tänker jag försöka skippa frukosten imorgon. Måste ner i vikt.
-
Går jag ner 0,5 till 1 kg i veckan, så kommer jag nå mitt mål på 48 kg innan jag åker på en utlandsresa i mitten av Juli. Så det är mitt mål! Då kommer jag att bada och sola varje dag, och för att kunna göra det måste jag vara smal. Annars kommer jag inte stå ut med mig själv.
-
Men jag kommer klara det här! Jag vet att jag kan, bara jag vill och kämpar! Vilket jag självklart kommer att göra. Ser framemot sommaren nu, kommer väga det minsta jag gjort på 2 år! Hur går det för er föresten? Lycka till!
-
Kram, L.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Embla

sv; Det var precis vad jag behövde höra, tack! Vad snällt sagt! :) Kram!

2012-05-12 @ 08:35:58
URL: http://thinonlymatters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0