Fredag,

.
.
Hej kära läsare!
-
Idag har gått rätt bra, känner mig fortfarande svullen och misslyckade från gårdagen men som tur var så visade vågen 53.0 kg imorse.. alltså bara en viktuppgång på 0.5 kg. Inte hela världen. Jag bestämde mig redan igår att idag skulle bli en bra dag, och det har det varit!
-
Jag åt gröt till frukost, 2 tunnbrödsrullar (fyllda med lite kykling och sallad) till lunch och en banan till mellis. Jag var erbjuden kakor idag, och jag var jättesugen. Hade gärna tagit, men jag visste att jag bara skulle ångra mig efteråt. Är glad att jag tackade nej!
-
Jag har även tränat idag. Jag har promenerat i 65 minuter i en relativt rask takt (inte powerwalk), och enligt stegräknaren så gick jag ca 8060 steg och brände 225 kcal. Alltid något! Förutom det har jag varit ute hela dagen, och rört på kroppen.
-
Ska se till att sköta resten av dagen!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0