Godmorgon!

.
.
Godmorgon godmorgon!
-
Idag har jag sovmorgon till klockan 12, så den här morgonen har hittills varit riktigt skön och slapp! Jag kommer dock ha ett prov sen när jag kommer till skolan.. ser inte särskilt fram emot det, men men. Har nyss ätit gröt till frukost (♥), och ska strax klä på mig och dra iväg till skolan! Vaknade föresten upp imorse, med en jätteplatt mage! Det går att göra stor skillnad bara genom att inte äta sent på kvällarna. Nu ska jag fortsätta så, vill bli positivt överaskad nästa gång jag kliver upp på vågen!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: Vad kul att du slängde in en kommentar med fem saker. Jag slår vad om att hela du är jättefin!

2012-05-23 @ 17:49:15
URL: http://skyndaspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0