Heej finisar,

.
.
Imorgon..
-
så blir det knappt någon mat! Nej fyfan, jag tänker aldrig se siffran 57 på vågen igen. Aldrig. På måndag vill jag bli positivt överraskad, så nu jävlar ska jag knappt äta i helgen. Orkar inte väga så här mycket. Tänker försöka röra på mig mycket imorgon, inte träna men typ promenera.
-
Till frukost får det bli thé (0 kcal typ), till lunch ingenting alternativt en knäckemacka utan pålägg ifall jag blir vrål hungrig (35 kcal) och till middag blir det någon form av lagad mat. Tänker dock säga att jag inte är hungrig, och inte ta så mycket. Nu vill jag ner ner ner i vikt! ORKAR INTE VARA FET LÄNGRE.
-
Vill även bara säga till er att när jag skriver att jag tycker att jag är tjock och så, så är det endast min åsikt över min kropp. Jag mår inte bra av att se ut eller väga såhär mycket. Men jag känner tjejer som väger 60 kg eller mer men har sjukt tajta och snygga kroppar!
-
Så ta inte åt er av det jag skriver, om jag tycker att 57 kg är mycket. Det är mycket för min kropp. Har heller inget imot större tjejer. ALLA är fina. Faktiskt. På ett eller annat sätt. Jag vet även att jag inte är fet (jo ibland), men jag har fett som jag vill bli av med! Ville bara klargöra det!
-
Kram på er!, L.
-
-
En till bild som jag gjorde nyss! Det är kuligt att pyssla ihop fina
bilder med fina & motiverande citat. ♥
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0