Lördag,

.
.
Hej!
-
Förlåt för den dåliga uppdateringen.. jag har bara tyvärr varit lite omotiverad. Inge bra! Ska dock börja skriva mer. Den här helgen kommer inte gå särskillt bra, alls. För ikväll blir det fest. Stor fest. Och det innebär alkohol som innebär kalorier. Men men, det får gå! Kommer säkert fyllekäka och massa skit, men vad fan. Festa är kul.
-
Det här kommer nog tyvärr leda till att det inte blir någon viktnedgång nu på måndag.. så jävla onödigt! Slöseri med tid. Men jag ska göra mitt bästa nu i helgen. Kanske ska fasta på söndag.. vet inte. Aja, efter ikväll blir det skärpning! Inte för att jag har hetset eller så, men lite onyttigt har jag ätit! Men som sagt.. ska skärpa mig.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: nike

kämpa på!! :)

2012-05-26 @ 12:34:47
URL: http://droppingnumbers.blogg.se/
Postat av: Victoria

Kan nt du beskriva hur du ser ut, asså hårfärg, längd, ögonfärg, din stil, personlighet osv. Skulle va kul o lära känna dig lite mer, ha en fin dag o kom ihåg att du är vacker! :)

2012-05-27 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0