Lördag

.
.
Vägde mig imorse,
-
och morgonvikten låg på ca. 55.8 kg (har ingen digitalvåg). Så det känns bra, eller.. bättre. Men den känslan suddas snabbt bort när jag lyftar på tröjan och ser mig själv i spegeln. Mulligt är vad jag ser, and I aint like'n it. Min kära moder frågade nyss om jag vill ha ägg till frukost, jag ropade nej tack och att jag kommer sen. Nu är det bara att vänta tills alla har ätit klart och jag kan tassa in till köket och "äta" (en kopp thé).
-
Asså ååh jag blir så himla ledsen när jag tänker på min nuvarande vikt, och framför allt utseendet på min kropp. Sommaren är här om en månad, och jag skulle ju väga runt 48 kg vid det här laget. Dessutom så va det så att när jag började gå ner i vikt på början av året, så va 54 kg min fruktade vikt. Det var siffran som var min högsta vikt någonsin. Vad väger jag nu? 55.8 kg. Nästan 2 kg över det.
-
Så jag måste verkligen kämpa nu. Ska försöka undvika frukosten, vet dock inte om det kommer gå då mamma har sten hård koll. Inte för att hon behöver det!! Det är liksom inte som om jag är underviktig och brukar skippa måltider(!!), så ja. Får se hur det går. Sedan tänker jag skippa/äta så lite som möjligt resterande måltider framtills måndag, och vad än vågen visar får bli min startvikt.
-
Sedan kör jag fullt ös. Små portioner, nyttig mat, mycket träning och vatten.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0