Måndag kväll,

.
.
Hej fina ni!
-
Förlåt för en så sen uppdatering, men jag har så sjukt mycket i skolan just nu! Jag har stora nationella prov och vanliga prov i veckan och jag har knappt pluggat! Så ja.. mycket uppdatering här på bloggen blir det tyvärr inte.
-
Men lite kort: Dagen har gått bra! Jag har ätit nyttiga små portioner och hållt mig borta från alla onyttigheter. Så det är bra! Ska fortsätta så.. Måste hålla mig till min vikt planering så att jag hinner väga 49.x kg innan midsommarafton.
-
Som ni kanske såg så fick jag se 53.1 kg på vågen imorse! Vilket jag är jätteglad över. Det är tråkigt att jag var tvungen att sabba förra veckan.. annars hade jag kunna väga runt 52.0 kg nu. Men gjort är gjort. Ska bara se till att jag sköter mig i veckan och fortsätter gå ner!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: W

Sv; bra att du är taggad, lycka till med allt finis!!

2012-05-22 @ 07:52:43
URL: http://thinner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0