Mm gott,

.
.
Hej kära läsare,
-
sitter för tillfället i soffan, kollar på film och äter en bit cheesecake (som är gudomligt god). Trots det, så känns det som om den här dagen har gått bra! Jag struntade i att äta frukosten vid frukost, och valde istället att skjuta upp den till senare. Så jag åt min morgon gröt vid 1. Sedan åt jag ingenting framtills middagen som vart en portion grönsakswok, och nu vart det en skiva cheesecake.
-
Har inte ätit så mycket idag, så det känns inte som hela världen.  Har även tränat lite, så dagen slutar nog ändå på +/-0. Funderar på att skjuta upp invägningen med en dag, eftersom jag inte kommer ha något tillfälle att väga mig på morgonen imorgon, utan bara på kvällen. Så det får nog bli på tisdag morgon som jag väger mig istället.
-
Lycka till med era mål finisar,
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: camo

sv:jo det är jätteskönt! visst, till och från har jag ju fått lite jobbiga kommentarer under de år jag nu haft ana ("du äter ju ingenting!" osv osv), men jag är bra på att dölja saker och ting, plus att de sällan har koll på när/vad jag äter!:)



Okej, vad skönt det kändes att höra att du inte har nån ätstörning! men tänk på att gränsen mellan att "bara banta" och ätstörning kan vara hårfin, så ta hand om dig!! Att bli fast i ätstörningsträsket är inget liv, tro mig! kram på dig

2012-05-13 @ 19:57:03
URL: http://asca.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Ja, man äter ju när man är hemma och inte har något att göra. Tack så mycket för tipsen! :)

Kram

2012-05-14 @ 07:43:30
URL: http://blifintsmal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0