NYSTART.

.
.
Fan fan fan.
-
Jag är inne på ett väldigt farligt spår just nu. Ett spår som innebär mat i mängder, och ytterst lite motion. Jag har ätit alldeles för mycket de senaste dagarna, även idag. Idag är min 3:de onyttiga dag.. INTE BRA!!! Åt middag nyss, och jag åt inte överdrivet mycket. Men jag känner mig äcklad ändå, kunde ha ätit mindre och skippat kohlydraterna.
-
Imorgon tänker jag sköta mig till 100 %. Min ursprungliga plan var ju att åka och bada, men det går ju inte nu. Inte med min svullna hets mage. Finns inte en chans att jag tänker klä av mig frivilligt inför folk när jag ser ut som jag gör. Fan att jag var tvungen att förstöra det som var så bra..
-
Men det är bara att ta nya tag. Imorgon tänker jag äta gröt med mjölk till frukost (utan lingonsylt), något nyttigt till lunch så som tex en sallad/knäckemacka och en frukt, och till middag blir det köttgryta. Då tänker jag äta så jävla lite som det bara går. Förutom det blir det massor med vatten och tuggummin. Inget godis. Ingenting.
-
Jag måste klara det så jag kan komma in i mina goda rutiner nu till måndag som innebär en ny vecka. Måndag innebär även vägning, men det kommer ju gå åt helvete. Har säkert gått upp till 54 kg eller så.. fan. Men jag får försöka ta det här som en lärdom - Att det är så sjukt jävla ovärt att trycka i sig för mycket mat eller att äta äckel godis. Det hindrar ju ändå bara mig från att bli smal! Och det är allt jag vill!
-
Nästa vecka ska jag sköta mig så jävla bra!! Vilka är på?
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Nu kör vi! Nästa vecka ska bli 100 gånger bättre än alla andra veckor ;D

2012-05-19 @ 21:36:24
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: Tiny

Jag är helt klart på! I början av veckan så kom jag in i underbart bra rutiner med både mat och träning, men nu är jag tillbaka i sämst-läge igen tack vare kristihimmelfärdshelg i familjens sällskap. :/



Imorgon så börjar jag kämpa för att komma in i rutinerna igen, så jag är helt klart på! Stary strong!<3

2012-05-20 @ 00:07:05
URL: http://tinydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0