Onsdag

.
.
Hej kära läsare!
-
Idag har gått bra! Igår också! Jag har viserligen ätit socker (åt en liten skiva kladdkaka idag) men det känns bra ändå. Jag har ätit rätt lite och aldrig ätit tills jag blivit mätt, utan jag har slutat precis innan. Bara för att lära kroppen att man inte måste ta en andra portion bara för att det va gott.
-
Jag har tyvärr inte tränat eftersom jag inte kännt någon som helst lust.. men jag har försökt att få någorlunda mycket vardagsmotion genom att bara röra på mig så mycket som möjligt. Tagit omvägar, gått i rasktakt, promenerat mycket osv.
-
Imorgon ska dock bli en ännu bättre dag! Jag har en riktigt lång sovmorgon imorn så jag hade tänkt att skippa frukosten och sen gå ut på en halvtimmes promenad. Sedan tar jag något litet till lunch.. som tex en skiva knäckebröd (utan smör & pålägg) och en kopp thé. Sen blir det en liten portion middag.
-
Ska verkligen kämpa nu för jag vill verkligen se finare siffror på vågen på måndag! Sommaren är ju för fan snart här, jag har ingen tid att förlora! Jag vill ner ner ner. Vägde 55 kg sist jag kollade så jag hoppas på att väga 54.x kg. För att göra det tänker jag utesluta allt godis & socker (förutom lite på lördag), äta så lite mat som möjligt, dricka mycket vatten och röra på mig hela tiden.
-
Hur går det för er?
-
Kram! L.
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: fat dreamer

Svar; lösenordet står i e-postfälteet och resten står i inlägget! :)

2012-05-10 @ 06:13:52
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: lemontaste

svar:

användarnamn: lemontaste

lösenord: står i e-postfältet! :)

2012-05-10 @ 07:34:29
URL: http://lemontaste.blogg.se/
Postat av: ThinkThin

Tack söta du! :) Vardagsmotion äger! Jag går av en hållplats innan mitt gym och går :) Det är skönt!



Har börjat komma igång med att äta rätt också, åt alldeles för lite förut och då orkade jag inte!

2012-05-10 @ 09:07:51
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: e

sv: Precis! Men det förstår ju inte mamma.. Blev verkligen ledsen utav den kommentaren. Men ibland får man väl bara gilla läget..



åh, tack. även om jag inte ser det själv..

2012-05-10 @ 12:43:42
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0