Små ångest..

.
.
I helgen ska jag bada.
-
Bada. Just det. Det som innebär bikini. Åh gud, jag vet inte hur det kommer gå.. jag hinner ju liksom inte att gå ner 4½ kilo på två/tre dagar. Får väll bara fortsätta äta så nyttigt som möjligt och NOGA se till att jag inte äter något onyttigt. Bananer, äpplen, nötter, tuggumin och rotfruktschips är det enda "godiset" som jag tänker äta i helgen.
-
Min kompis har åkt nu, och det var hon som föreslog det. Vi ska göra det med några kill kompisar. Känner mig orolig. Att jag är tjock är hemskt nog, men att jag dessutom är blek!! Åh.. vill inte.
-
Tänker klä på mig snart så jag kan promenera ner till mataffären. Ska köpa hem bananer, cashewnötter, äpplen, sötpotatis & morötter. Så jag har något nyttigt att små äta på i helgen.
-
Hur går det för er?
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Fat dreamer

Svar; åh vad du är underbar! ditt svar hjälp mig. jag känner igen mig så mycket.jag vet inte vad jag ska svara.. men jag vill absolut prata med dig. facebook, msn, sms eller liknande? Jag kan inte prata med mina vänner eftersom att dom flesta aldrig upplevt kärleken på det här sättet. ''sluta tänk på honom, radera han från alla saker du har han på. så, glömt. inte så svårt'' blir svaret alltid. Pff..



jag tror inte jag hittar någon som är bättre, precis som du trodde. min stad är inte så stor (enligt mig) och alla känner alla. alltså vill jag inte ha någon här, hur underbar den än er. vilket gör att det finns.. noll kvar. det är sjukt svårt sånt här! :( Tack sötis. Kramar <3

2012-05-17 @ 19:21:14
URL: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0