Söndag kväll,

.
.
Är super duper trött,
-
bloggar mer imorgon! Men skriver lite kort och snabbt om dagen. Idag har gått bra, men jag har tyvärr ätit. Blev ingen fasta/dag med pyttelite mat. Men jag åt ändå bra! Mycket mindre än jag brukar. Har inte ätit något socker idag heller, och det är ju bra! Imorgon kommer jag "försova mig", så det blir ingen frukost. Till lunch blir det antagligen lite av skol lunchen och till middag vet jag inte.
-
Nu ska jag sova, godnatt!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
Kom igen nu tjejer! Det är bara en månad kvar!
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Nelly

Okej, hoppas du känner dig nöjd vid 48 kilogram! Åh, önskar att jag var runt 166 cm - eller ja, i alla fall lite längre än nu.

Kramar! (:

2012-05-07 @ 20:12:32
URL: http://skyndaspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0