Söndag

.
.
Yeyy!
-
Nu är jag as glad! Morgonvikten visade - 6hg! Så det känns super! Vägde mig till och med efter frukosten, så jag tror att jag hade vägt 55 kg om jag hade vägt mig innan. Är super taggad nu! Känns som om jag faktiskt kan klara det här!
-
Försökte ju som sagt att äta så lite som jag bara kunde igår. Jag åt inget till frukost förutom thé. Kände mig lite yr, men beslöt mig för att dra ut på stan med min kompis. Vilket va bra för vi gick runt hela dagen vilket höll mig borta från all mat. Detta höll fram tills kvällen. Åt rätt mycket egentligen (även lite godis!) sent på kvällen, men jag lyckades tydligen gå ner lite ändå!
-
Idag har jag kört helt okej. Jag har inte tränat, alls. Åt en liten portion musli till frukost (ca. 250 kcal), sen har jag ätit lite lite lunch och till middag tänker jag försöka äta så jäävla lite jag bara kan. Imorgon blir det invägning och jag vill allra allra helst hamna under 55 strecket! Hade varit super härligt att ha en startvikt under det!
-
Nu ska jag plugga.. hur går det för er?
-
Kram, L.
-
-
-
Kom igen tjejer! Fortsätt kämpa på! Sommaren är snart här, och även om ni inte är så smala som ni hade hoppats, så kan ni fortfarande förbättra situationen! Ge inte upp, styrkekramar till er! Kan jag då kan ni också!
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: fat dreamer

Du ser, du kan! :D



Svar: Åh vad glad jag blir! :)

2012-05-06 @ 15:46:38
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: Nelly

Sv: Tack! Bara att fråga på ;)

1. Tyvärr så håller jag min vikt för mig själv för tillfället, tills jag gått ner lite.

2. Min drömvikt(dock inte samma som min målvikt)ligger runt 40 kilo, kanske tom 38.

3. Sist jag kollade så mätte jag mig ca 162 cm



Själv då? Längd, vikt, drömvikt? :)

2012-05-06 @ 22:05:20
URL: http://skyndaspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0