Tagga, Yeeeah!

.
.
Godmorgon på er!
-
Igår kväll gick ju inte sådär jättebra.. det blev återigen mycket mat, glass osv. Jag vart dock jättenära på att ta glass till dessert, men jag valde att tacka nej istället. Varför äter mer onyttigt när jag redan mår dåligt över det? Hur som helst vaknade jag idag med en litee lite plattare mage (inte alls lika platt som när jag skötte mig i veckan buhu..).. och vågen visade 53.5 kg imorse. Helt ok. Men ändå.. jag har gått upp 1 kg. ONÖDIGT.
-
Så idag är det nya tag! Det blir nyttig mat i små mängder och vatten i stora. Jag har även "storhandlat", haha. Jag hittade en butik som hade rea på Extra tuggummin (med 18 bitar/pkt), och 2 paket kostade 10 kr. Så jag köpte 6 paket! Så nu ifall suget slår till, har jag mina räddare i nöden!
-
Jag måste se till att sköta mig idag, för imorgon är det måndag. Jag vet att jag inte kommer att ha gått ner något. I bästa fall så hinner jag komma ner till 53.1 kg igen, samma vikt som jag vägde vid förra vägningen i tisdags. Då har jag iaf inte gått upp något, utan bara "stannat" i vikt. Men nästa vecka tjejer!! Då jäävlar vad jag ska ner i vikt. Ni med! Det klarar vi! Behöver ni support/vill snacka så är det bara att skicka en kommentar.
-
Nu ska jag koka lite gröt, och läsa era fina bloggar!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Tack fina du! ^^

Ja, man kan ha ätit innan och inte vara hungrig utan att banta. -.- Ibland är hon världens bästa, men just nu är jag bara så trött på henne...

Kram!

2012-05-20 @ 12:48:15
URL: http://blifintsmal.blogspot.com
Postat av: Sara

Sv: Tack snälla du! Men jag ser det inte, jag är inte smal än! <3

2012-05-20 @ 16:07:13
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0