Thoughts,

.
.
Hej ni ..
-
jag har inte tänkt på det föräns nu, men tänk om jag ställer mig på vågen imorgon och vågen visar återigen 55 kg? Eller ännu värre.. en siffra över det. Jag skulle känna mig så himla knäckt. Man har kämpat i en hel vecka och ätit nyttigt (visst bättre kan jag ju, men ändå) och så får man inga resultat. Det skulle vara jobbigt.
-
Men jag får försöka att inte bli nedstämd om så blir fallet! Istället tänker jag göra den här veckan till en suverän vecka. Hittills så har även idag gått bra, jag har ätit gröt till lunch, druckit ett par glas vatten och även kört ett cirkelpass. Tänker se till att äta lite under middagen och även hoppa studsmatta i en timme.
-
Hade tänkt att plugga idag, men det har inte blivit så mycket. Jag kan verkligen inte koncentrera mig. Inte när jag tänker på vad jag ska äta, träning, sommaren, mål jag vill uppnå, vad som kommer hända om jag inte gör det osv. Det är allt jag tänker på. Att jag vill bli smal. Har väll blivit lite smått besatt, men jag antar väll att det bara är för att det är så kul ! Kul när man väl uppnår sina mål och ser hur måtten minskar och vågen visar lägre siffror.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0