Tisdag morgon

.
.
Godmorgon på er!
-
Idag har jag sovmorgon så jag vaknade nyss, skönt! Jag ställde mig framför spegeln och fick återigen se en platt mage! Så jag tänkte: Kanske dags att prova bikini? Och jag kan säga att det såg mycket bättre ut än när jag provade den för några veckor sen! Magen var plattare och slank och jag såg helt enkelt inte ut som en flodhäst.
-
Jag provade även ett par jättefina storlek 25 jeans jag har som jag har växt ur blivit för tjock för.. och förut fick jag inte ens över dem över rumpan. Men nu lyckades jag! Kunde dock inte knäppa jeansen.. och de satt väldigt tajt över rumpan. Men ändå! Lite framsteg är det i alla fall!
-
Jag tänker äta min frukost om runt 1 timme, sen tänker jag ta med mig en banan till skolan som jag äter runt 2. Sen får det nog bli en till portion gröt till mellanmål när jag kommer hem. Fast utan sylt och mjölk. Sedan äter jag middag vid runt 8 och det har jag ingen aning om vad det blir. Ska även köra ett cirkelpass och köra lite studsmatta idag.
-
Känner på mig att idag kommer bli en bra dag!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0