Tisdag!

.
.
Hej kära läsare!
-
Idag har varit en bra dag! Jag har ätit gröt till lunch, en näve nötter och en banan till mellenmål, en liten liten portion köttbullar med makaroner till middag och till kvällsmål blir det hemgjorda morotschips! Hittade ett recept på nätet och det lät jättegott och även nyttigt! En morot, flingsalt och en tesked olivolja var allt som behövdes.
-
Jag ska strax ut och hoppa på stutsmattan! Vet inte om jag kommer orka göra det i en timme, men jag tänker hoppa i åtminstone en halv timme. Sen tänker jag även köra ett cirkelpass. Måste röra på fläsket och bränna dom där jävla fett cellerna! Ska ju bli smal! ;)
-
Hur går det för er? Hoppas allt går bra!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: e

sv: tack fina du, du har så rätt så, ja skäms som f*n när jag inser hur jag håller på, näst intill pinsamt att ha denna blogg när jag är en överviktig människa, tack för din kommentar, det fick mig att tänka efter !

2012-05-15 @ 20:31:25
URL: http://onlyair.blogg.se/
Postat av: louise

Det är så sant det med träningsbilden!

2012-05-17 @ 14:59:38
URL: http://wewantskinnybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0