Torsdag eftermiddag,

.
.
Visade sig att vi hade morötter hemma,
-
så det blev ingen promenad till mataffären! Kanske går dit senare ändå (halvtimmes promenad dit och hem), skulle behöva röra på mig lite. Dessutom så vill jag göra chips på sötpotatis också. Det är så satans gott!! Så ja.. så får det nog bli. Promenerar dit senare på eftermiddagen så kan jag göra en stor sats till kvällsmys.
-
Min kompis är påväg hit och vi ska kolla på film. Tänker inte äta något onyttigt förutom morotschipsen som ligger i ugnen just nu.. fast de är inte så onyttiga precis. Det är ju ändå bara ugnsbakade morötter och liite lite olivolja! Efter att hon har åkt ska jag plugga och kanske hoppa lite studsmatta.
-
Idag kommer nog också bli en relativt bra dag. Har ätit gröt till frukost, åt några nötter nyss.. sen blir det lite morotschips, och sen till middag blir det grillat. Tänker dock inte äta mycket alls. Förut kunde jag äta flera köttbittar, massor med klyftpotatis med beanässås till och även massor med mozzarella sallad. En sån måltid innehåller nog mellan 800-1000 kalorier. Utan att överdriva.
-
Röttkött innehåller massor med kalorier, det gör även klyftpotatisen, beanässåsen och även mozzarellan. Älskar mozzarella.. men jag kollade på innehållsförteckningen på ett paket vi har i kylskåpet nyss.. och en "klump" ost (lite mindre än en tennisboll typ), innehåller ca 320 kalorier. Jag brukade alltid äta minst en sån. Så ja.. jag ska se till så att kalorierna inte far iväg ikväll.
-
Vill se fina siffror på måndag! Helst 51.X kg.
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Fat dreamer

Svar; Allitd är så jobbigt! gråter varje natt! Vi bor för långt ifrån varandra och nu har han hittat en tjej som ser EXAKT ut som mig. Och igår sa han rakt ut ''ja, vi är på g''. Jag mår så illa att jag bara vill spy. Om jag inte får honom så vill jag inte att någon annan ska ha honom heller. Jävla äckel jag är. Jag ska bli smal och tusen gånger snyggare, så ska han se vad han missat. Oh dear god, jag beteer mig som ett dagisbarn. Men jag är så jävla ledsen och sårad..

2012-05-17 @ 14:27:20
URL: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0