Torsdag, TIDIG morgon,

.
.
Heej hej!
-
Nu är jag redigt trött! Har haft en lång men rolig dag där jag har rört på mig och ätit någorlunda lite. Det blev mycket promenerande idag, och jag hade även träning i 1 timme! Så bränt kalorier har jag definitivt gjort idag! Jag har haft så fullt upp hela dan att jag aldrig hann äta middagen förens när jag kom hem vid 22:00. Eftersom det var så sent så åt jag bara en kycklingklubba och en näve nötter.
-
Imorgon tänker jag plugga och sen ska min kompis komma över på filmkväll. Fast på dagen, haha. Det kommer regna imorgon så vi tyckte att det passade med film mys. Tänker nog promenera till ica imorgon för att köpa olika rotfrukter (morötter, palsternacka, sötpotatis, rödbetor.. osv) för att göra rotfruktschips till film myset! Eller alternativt gurka för att kunna göra grönsakstavar med dipp.
-
Aja, skriver mer imorgon. Är jättetrött!
-
Kram, L. ♥
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0