Fredag,

.
.
Hej finisar!
-
Idag har gått relativt bra för att vara en fredag! Jag skippade frukosten, åt lite utav skol maten till lunch och till middag åt jag en skål med gröt. Sedan åt jag jordgubbar och vindruvor doppade i mörkchoklad, en skål med chips (onödigt) och lite Cola noll.
-
Chipsen kändes onödigt. Känner även att jag blev lite för mätt efter frukten och det. Kommer känna mig uppblåst imorgon.. ughh. Aja. Imorgon tänker jag antingen äta gröt eller ingenting till frukost. Sedan tänker jag ta en timmes promenad. Måste röra på fläsket! Sen på kvällen blir det fest, woop woop.
-
På måndag blir det dags att väga sig, så jag måste vara duktig tills dess! Lite mat, mycket vatten, mycket träning! Det är så sjukt lite tid kvar nu tjejer, kämpa kämpa! Vill väga under 55 kg nu på måndag!! Måste bli smal! När jag når min målvikt så tänker jag lägga upp före och efter bilder. ♥
-
Kram, L.
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0