Söndag,

.
.
Godmorgon fina ni,
-
igår gick faktiskt väldigt bra! Jag smakade lite av min kompis glass (kanske 8 teskedar ~ 150 kcal), och det va det ända onyttiga jag åt igår. Vilket är väldigt bra för att vara mig! I normala fall hade jag köpt baconchips, cola och en 100 g marabou. Men inte den här gången, för nu ska jag bli smal!
-
Vaknade upp med en platt mage igen, och jag ser så sjukt framemot att få väga mig imorgon! Jag har verkligen skött den här veckan bra trots att jag har ätit socker vissa dagar. Men det känns ok ändå, för jag har liksom nöjt mig efter en eller två bitar. Det känns skönt för min kropp känns renare på något sätt. Det känns inte som om  jag går runt och bär på en massa onyttigt i kroppen. Så jag hoppas att jag fortsätter på samma spår!
-
Jag ska göra nästa vecka till en ännu bättre vecka! Jag hade tänkt att ta en lång promenad på tisdag på kanske en timme för att bränna lite.. och sen på torsdag ska jag på konsert och då kommer jag antagligen bränna mycket genom att dansa och gå runt mycket och så. Sen är det kristelhimmelsfärd nästa helg, så det kommer nog tyvärr bli en hel del alkohol.. men det får jag kompensera genom att sköta resterande dagar!
-
Hur går det för er?
-
Kram, L. ♥
-
-
Typ såhär skulle jag vilja att min kropp såg ut.. så fin.
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Hailie

Bra jobbat igår! Jag är också sån, måste ha allt på en gång, det räcker liksom inte med bara chips eller bara choklad -.-



Sv: Tack! Ja, jag hoppas verkligen att jag kan hålla kvar vid de här tankarna även när det känns kämpigt bara. Men jag ska försöka, för jag vill verkligen kunna leva nyttigt!

Kramar!

2012-05-13 @ 12:27:32
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: fat dreamer

Svar; Där fick jag ett litet leende på läpparna! Tack kära du, du gjorde mig på bättre humör! Ja du.. killar är som dom är. Eller hur, som om du är enkla att förstå eller? suck.. Kram på dig! <3

2012-05-13 @ 18:22:28
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: fat dreamer

Svar; Där fick jag ett litet leende på läpparna! Tack kära du, du gjorde mig på bättre humör! Ja du.. killar är som dom är. Eller hur, som om du är enkla att förstå eller? suck.. Kram på dig! <3

2012-05-13 @ 18:23:01
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: W

Sv: Jo, min mamma brukar bli misstänksam. Hon säger alltid att det är ett tecken på en ätstörning när man gillar att laga mat och baka åt andra, men inte äter själv. Så ibland äter jag, men ofta så bakar jag till mina kompisar, och då säger jag att jag ska äta av det när jag är med dem, så att jag måste spara. Jag tror det är rätt viktigt att visa att man typ äter lite av det, så att man inte väcker misstankar. Kram!

2012-05-13 @ 18:55:33
URL: http://thinner.webblogg.se/
Postat av: Tiny

Vad härligt! Älskar känslan av att man bättrat sig i matväg, det är stolthet på hög nivå. Starkt jobbat! :)



Låter som att du har en bra plan för veckan också, jag är säker på att det kommer att gå tokbra!

2012-05-13 @ 19:18:37
URL: http://tinydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0