Måndag morgon,

.
.
Godmorgon godmorgon!
-
Idag kommer nog vara en rätt så slapp dag. Jag kommer bara vara hemma och plugga. Hade dock tänkt att hoppa lite studsmatta senare idag i runt en timme (man blir faktiskt riktigt trött, iaf jag med min sugiga kondis..) och sen ska jag nog köra ett cirkelstränings pass (som man också blir sjukt trött på! haha).
-
Ska nog göra så som jag gjort typ alla andra dagar, och skjuta upp frukosten till lunch tiden. Känns så onödigt att äta nu när jag ändå inte är hungrig och när jag vet att jag inte kommer röra på mig särskillt mycket idag. Så ja! Idag får det endast bli lunch (gröt) och middag (grilladkorv med hemgjord potatismos).
-
Ser inte framemot middagen.. den är sjukt onyttig men även sjukt god. Känns ju bra, vi har fått äta nyttigt vid varje middag förutom idag! Dagen innan jag ska väga mig,.. suck. Aja, får väll bara se till att klunka i mig typ en liter vatten innan och bara äta sakta. Kanske kan göra någon sallad till.
-
Nej nu ska jag kolla på serier,
-
Kram, L.
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Embla

Sv; Aah vad bra! Skönt att du inte fick någon ångest :) Åh, choklad är min svaghet.. väldigt svårt att motstå. Varför kunde inte det varit helt kalorifritt istället, då hade världen varit perfekt ;) Kram!

2012-05-14 @ 12:03:19
URL: http://thinonlymatters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0