Tränat!

.
.
Hej på er!
-
Nu ligger jag i sängen med några cashewnötter och ett stort glas vatten bredvid mig! Jag är jätteglad för jag tränade faktiskt det jag sa att jag skulle idag. Det blev alltså 30 minuter på studsmattan och även ett 20 minuters cirkelpass! Hade först ingen lust att göra någon av dem, kände att jag "inte orkade", men sen tänkte jag "Men kom igen vad är det för dålig ursäkt?! När det är väl dags att dra på dig bikinin så kommer du ångra att du inte gav allt.."
-
Vilket är så sant! Kroppen klarar av så mycket mer än vi tror.. det är oftast bara vårt huvud som styr och säger ifrån. Så ja, efter att jag hade tränat så belönade jag mig själv med morotschipsen som var såååå goda!! Åh jag kommer definitivt göra dem fler gånger. Kanske ska göra chips av andra rotfrukter.. mums. ♥
-
Jag har föresten funderat lite på morgondagen, och jag tror att den också kommer gå bra. Det kommer bli rätt mycket promenerande eftersom jag kommer vara ute i princip hela dagen. Lämnar huset vid 8 och kommer komma hem runt 23:00. Så det är bra! Det kommer dock kanske bli tillfälle för glass.. men då får jag väll bara ta en piggelin. Gott och endast ca. 50 kcal!
-
Vägde mig nyss föresten och kvällsvikten låg på prick 53.0 kg! :D
-
Kram, L. ♥
-

-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Fat dreamer

Fy vad härligt! Kärlek till vågen!

2012-05-16 @ 06:42:01
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: E

Annars kan jag tipsa dig om calippo shots. En hel sån glass innehåller 25 kcal. :)

2012-05-16 @ 07:03:04
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/
Postat av: ThinkThin

Jag är 26 :O Känner mig gammal här då de flesta viktbloggarna fortfarande är tonåringar... Dudå? :)

2012-05-16 @ 08:43:38
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0