Ledsen men peppad!

.
.
Fyfan fyan usch usch usch.
-
Vägde mig nyss, med kläder på.. 57.0 fucking kilon!!! ÅÅÅÅÅÅH jag orkar inte! Det är en månad kvar tills sommaren och jag har gått upp 3 kilon från min start vikt!! Vad fan är det för fel på mig?! Vem fan går UPP 3 kilo när de försöker gå NER i vikt?? Är nu på min högsta vikt, någonsin. Jag orkar inte.
-
Tänker knappt äta fram tills måndag morgon. Då tänker jag väga mig och ha det som start vikt och förhoppningsvis så kommer jag att ha gått ner lite vatten vikt. Vill starta på nytt, med en plattare mage och lägre vikt. Jag måste kämpa nu fram tills sommaren och även fortsätta efter det. Sommaren är ju trots allt 2 månader lång. Kämpar jag så hinner jag nå mitt mål på 48-50 kg till mitten av sommaren. Mitten av sommaren = P&L
-
Kom igen tjejer! Vi klarar det här, woop woop! Föresten, ska nån av er dit? (P&L)
-
Kram, L. ♥
-

-

-

-

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0