Hej, igen.

 
 
Hej!
 
Tänkte börja blogga här igen för att peppa mig till att gå ner i vikt! Var längesedan jag skrev sist, och jag har gått upp en massa. Slutade blogga för att det gick skit med maten men skillnaden på då och nu är att jag inte tänker ge upp den här gången! Har jag en dålig matdag så tänker jag köra järnet nästa. För fortsätter jag kämpa så kommer jag att så småningom nå min målvikt och då kommer allt slit vara värt det. 
 
Tänker köra på en hälsosam viktnedgång, ingen quick fix diet. Och jag tänker gå ner i vikt med hjälp av Shapeup Club appen, och se till att jag inte får i mig mer än 1200 kcal per dag. Jag är 166 cm lång och väger för tillfället 58 kg, och målet är att gå ner till 52 kg (börjar med det, men kanske sänker det till 50 kg senare). Det är alltså 6 kg som ska bort, och jag strävar efter att bli av med dessa kilon under de kommade 10 veckorna. Och med ett intag på 1200 kcal per dag, ligger jag ett tillräckligt energiunderskott för att gå ner 0.6 kg / veckan = 6 kg efter 10 veckor. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0